22 Şubat 2010 Pazartesi

Facebook forumların yerini almalı !

Hem kullanıcılarırın daha once kullanmaya aşina oldukları bir şeyi yadırgamayacaklarından. Hem de facebook inanılmaz bir kullanıcı kitlesine sahip olmasından dolayı  artık sitelerde forum kurulup herhangi bir konuda bilgi alış verişi, sohbet ortamı yaratmak yerine web tasarımcıların ve seo uzmanlarının  Facebook Gruplarını tercih etmelerini daha doğru buluyorum. Çünkü sitenize giriş yapmış ziyaretçiler çoğu forumlara aşina olmayan ziyaretçilerdir genellikle. (Burada kesinlikle forum sitelerinden bahsetmiyorum. İçinde forum sayfası da kullanarak sohbet ve bilgi alışverişi yaratmak isteyen sitelerden bahsediyorum) Sitede forum kullanmak yerine facebook gruplarını kullandığınız takdirdeyse forumla ulaşmak istediğiniz hedefe daha kolay ulaşacaksınız. Çünkü Türkiyede hemen hemen herkesin bir facebook hesabı var ve insanlar facebookla bağlı konularda artık uzmanlaşmış durumdalar. Örnek olarak son tasarladığım Big Kitchen Cafe ve Restaurantlar zincirini örnek göstermek istiyorum. Burada forum yerine facebook grubu tercih ettim ve sanırsam başarılı oldum. Bahsettiğim şeylerr. Sitelerdeki ziyaretçi defteri ve fotğraf galerisi gibi sayfaların yerine de kullanılırsa başarıya ulaşılacağına inanıyorum. Ayrıca Facebook'ta grubun yayılmasının ihtimali çok daha büyük potansiyele sahip olduğu tartışılmaz bir konu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder